Lid worden van studentenkoor C.S.G. Gica

Wil jij ook komen zingen bij C.S.G. Gica? Nieuwe leden zijn altijd welkom! Zingen bij Gica is hartstikke leuk, leerzaam en gewoonweg verslavend. We kunnen versterking gebruiken bij alle stemgroepen, (sopraan, alt, tenor en bas).

Wil jij ons komen versterken, maar weet je niet zo goed hoe je het aan moet pakken? Of heb je nog nooit eerder in een koor gezongen en weet je niet zeker of het wel iets voor jou is? Laat je daar niet door weerhouden! Je mag altijd een keer komen luisteren of meteen meezingen bij de repetitie op donderdagavond. Je kunt dan kennis maken met de koorleden en de dirigent en het repertoire leren kennen. Liever eerst alleen maar anoniem luisteren? Kom dan gewoon een keer naar een concert. De data en locatie van concerten kun je vinden op deze site. Na afloop van een concert kun je bij de koorleden en dirigent terecht met je vragen of opmerkingen.

De open repetities vinden plaats aan het begin van elk project (in september en februari) van 19.30 tot 22.00 uur in de Oosterkerk (E. Thomassen á Thuessinklaan 1). Deze open repetities zijn een goede gelegenheid om kennis te maken met het koor, de muziek en natuurlijk het zingen! Er zijn geen audities en iedereen is dus welkom. We repeteren elke donderdagavond. Na afloop van de repetitie ben je van harte welkom in onze stamkroeg: de Padangbar!

Let op: er zijn twee instroommomenten – begin september en begin februari. Op een ander moment instromen is helaas niet mogelijk omdat wij werken met halfjaarlijkse projecten.

Wil je meer informatie of wil je een keer komen kijken/luisteren? Vul dan het formulier in dat je vindt onderaan deze pagina.