Studentenkoor Gica in de KEI-week

Ook dit jaar is studentenkoor C.S.G. Gica weer volop aanwezig tijdens de jaarlijkse KEI-week om alle nieuwe studenten welkom te heten in de onze prachtige stad. We zijn de hele week te zien op onder andere de informatiemarkt en More to Explore! Vind jij het leuk om te zingen bij het gezelligste studentenkoor van Groningen? Kom dan vooral even langs op de volgende dagen:

Maandag 13 augustus: Informatiemarkt

Op maandag 13 augustus staan we van 10:00 tot 15:00 uur op de informatiemarkt die wordt georganiseerd op de Vismarkt. Wij zijn de hele dag aanwezig om al je vragen te beantwoorden over waarom het zo fantastisch is om te zingen bij C.S.G. Gica.

Vismarkt, 10:00 – 15:00

Dinsdag 14 augustus: Open repetitie

Op dinsdag 14 augustus organiseren we een open repetitie waarbij iedereen welkom is. Deze repetitie zal plaatsvinden in de Oosterkerk (E. Thomassen à Thuessinklaan 1, Groningen), onze vaste repetitie-locatie (we repeteren elke donderdag, 19.30-22.00). Als jij nog niet zeker weet of zingen in een studentenkoor iets voor jou is, kom dan geheel vrijblijvend even langs en misschien kom je er wel achter dat je een verborgen zangtalent hebt. Na de repetitie borrelen we altijd nog even na in onze stamkroeg, de Padangbar. Meld je alvast aan bij het Facebook-evenement.

Oosterkerk, 19:30

Woensdag 15 augustus: More to Explore

Tijdens More to Explore, op woensdag 15 augustus in het Harmoniegebouw (zaal 1314.0026), laten we samen met de andere culturele verenigingen van Groningen zien wat we kunnen in een prachtig klassiek concert. Tijdens deze avond zingen we een diverse mix van het repertoire van de afgelopen jaren, zodat je een helder beeld krijgt van wat voor muziek er bij Gica op het menu staat.

Harmoniegebouw (zaal 1314.0026), 21:45 – 22:15

Donderdag 6/13 september: Open Repetities

Mocht het je deze week niet lukken een van de evenementen te bezoeken en zou je toch graag een repetitie van Gica meemaken? Dat kan! Op 6 en 13 september zullen er Open Repetities plaatsvinden waarbij iedereen vrijblijvend langs kan komen om te kijken en mee te zingen. We zingen het komende semester een kerstproject met muziek van o.a. Bach en Mendelssohn.

Voor de laatste ontwikkelingen kun je ook altijd terecht op onze Facebook-pagina. We hopen je tijdens de KEI-week of een van de Open Repetities te mogen verwelkomen!