Gica op Schiermonnikoog

Weekendje weg

Ruim een week geleden was een groot gedeelte van de Gicanen op Schiermonnikoog tijdens het jaarlijkse ledenweekend. Het waren drie fantastische en zonovergoten dagen (zie onderstaande foto’s voor een impressie)! De ActiviteitenCommissie had een prachtig weekend georganiseerd met heerlijk eten en een mooie crazy 88 waarbij in verschillende groepen opdrachten werden uitgevoerd. Natuurlijk was er ook tijd voor liedjes zingen op het strand (helaas zonder kampvuur; dat was niet mogelijk i.v.m. de aanhoudende droogte). Verder werd er volop gezwommen (tussen de kwallen, dat wel) en gefrisbeed. Zaterdagavond was er een gezellige barbecue, waarna het nog tot in de vroege uurtjes gezellig bleef.  Al met al was het een mooie afsluiting van een prachtig jaar!

Net als iedereen houdt Gica nu even een zomerstop. In de KEI-week zijn we weer terug. We staan niet alleen op de KEI-markt, maar er zal ook een open repetitie en een optreden zijn. Lijkt het je leuk om klassiek te zingen? Kom dan vooral even langs op de repetitie van dinsdag 14 augustus. Het programma is als volgt (meer info volgt later; houd ook onze Facebook-pagina in de gaten):

Maandag 13 augustus    Kei-week informatiemarkt

Dinsdag 14 augustus      Repetitie Kei-concert (19.30 uur, Oosterkerk)

Woensdag 15 augustus  More to Explore: Kei-concert

We wensen iedereen een fijne zomer(vakantie) en we hopen jullie weer te zien in de KEI-week!

Foto credits: Arjen de Boer