C.S.G. Gica in de KEI-week 2017

Van 14 tot en met 18 augustus is studentenkoor C.S.G. Gica weer volop aanwezig op de jaarlijkse KEI-week om alle nieuwe studenten welkom te heten in de onze prachtige stad Groningen. We zijn de hele week te zien op onder andere de informatiemarkt en More to Explore! Vind jij het leuk om te zingen bij het gezelligste studentenkoor van Groningen? Kom dan vooral even langs op een van de volgende dagen:

14 Augustus: Informatiemarkt

Op 14 augustus staan we van 10:00 tot 17:00 uur op de informatiemarkt die wordt georganiseerd op de Vismarkt. Wij zijn de hele dag aanwezig om al je vragen te beantwoorden over waarom het zo fantastisch is om te zingen bij C.S.G. Gica, en vooral waarom jij dat ook zou moeten willen.

Vismarkt, 10:00 – 17:00

15 Augustus: Open repetitie

Op 15 augustus organiseren we een open repetitie waarbij iedereen welkom is. Als jij nog niet zeker weet of zingen in een studentenkoor iets voor jou is, kom dan geheel vrijblijvend even langs en kom er achter dat er in iedere student een koorzanger schuilgaat. Na de repetitie borrelen we altijd nog even na in onze stamkroeg, de Padangbar.

Oosterkerk, 19:30

16 Augustus: More to Explore

Tijdens More to Explore, op 16 augustus in de Oosterpoort, laten we samen met de andere culturele verenigingen van Groningen zien wat we kunnen in een prachtig klassiek concert. Deze avond krijg je een indruk van waar we een heel semester naartoe werken in de vorm van een concert van alle hoogtepunten van ons afgelopen project.

Oosterpoort, 20:00 – 23:00