LOS Scratch 2010

Het Landelijk Overleg Studentenkoren organiseerde op zaterdag 15 mei een scratch waarbij ruim 180 zingende studenten uit heel Nederland bij elkaar kwamen om te repeteren en ‘s avonds een concert te geven. Op het programma stonden de Grote Mis in C klein van W.A. Mozart en het Stabat Mater van F. Schubert.

Het concert stond onder leiding van Gilles Michelsen werd begeleid door het Utrechts Studenten Koor en Orkest. Solisten waren Wendy Roobol (sopraan), Murni Suwetja (sopraan), Jan-Willem Schaafsma (tenor) en Micah Kessel (bas).

Van C.S.G. Gica namen acht leden deel aan deze scratch in Utrecht. Het was een groot succes.

Graag bedanken wij als Gica het LOS-bestuur voor de organisatie deze bijzondere scratchdag! Zonder hun voorbereiding en inzet, was deze dag nooit zo’n succes geworden. We kijken uit naar nieuwe samenwerkingen van studentenkoren.

De deelnemende koren waren:

koren