Laden Evenementen Open repetitie II

Open repetitie II

Studentenkoor Gica is al meer dan 50 jaar een open en enthousiast studentenkoor. De naam Gica staat voor Gaudete in Cantando, Latijn voor ‘verheugt u in het zingen’. Dat is precies wat we doen, elke donderdag tijdens de repetities en meerdere keren per jaar tijdens onze concerten. Maar dat is niet alles: na het zingen borrelen we vaak nog even in onze stamkroeg en door het jaar heen worden er
allerlei activiteiten en feestjes georganiseerd.

Bij Gica zijn er geen audities; iedereen is van harte welkom! Wil jij ons komen versterken en heb je al enige zangervaring? Fantastisch! Heb je nog nooit eerder in een koor gezongen en weet je niet zeker of het wel iets voor jou is? Laat je daar niet door weerhouden. Kom langs en doe mee! De open repetities zijn gratis en vrijblijvend.

De open repetities vormen de start van ons zomerproject: Ein Deutsches Requiem van Johannes Brahms. Het is een groots werk voor koor en solisten, begeleid door twee pianisten op een vleugel, à quatre mains. Dit wil je niet missen!

Datum:
17 januari 2019