Repetitieweekend

Gica zit middenin de voorbereiding van de concerten die eind juni zullen plaatsvinden. Afgelopen weekend hadden we ons repetetitieweekend en hebben we veel muzikale voortgang geboekt.

Eind juni zingen we het programma getiteld ‘Bach und danach’ waarbij het Jesu, meine Freude van Johann Sebastian Bach centraal staat. Daarnaast zingen we werken van latere componisten die Bach als inspiratiebron gebruikten. We hebben al deze stukken tijdens het afgelopen repetitieweekend uitgebreid doorgezongen en het programma begint inmiddels al behoorlijk vorm te krijgen.

Naast al het repeteren was het ook een erg gezellig weekend waarbij we ook genoten hebben van het mooie weer en de mooie omgeving rondom Ellertshaar waar het repetitieweekend plaatsvond. Zo hebben we een film bekeken, spelletjes gespeeld en was er tijd voor levend stratego. Er was kortom ook voldoende ruimte voor sociale activiteiten en gezelligheid!

Concertdata

Nog een kleine twee maanden repeteren en dan zijn we helemaal klaar voor onze concerten! We zullen het programma ‘Bach und danach’ tweemaal uitvoeren:

• op zondag 25 juni (tijd volgt) in Oosterwolde (locatie: Het Anker);
  • op vrijdag 30 juni, 20.15 uur in Groningen (locatie: Columnakerk).

Wij hopen u tijdens een van onze concerten te mogen verwelkomen!