Extra open repetitie op 2 maart!

De open repetities op 9 en 16 februari waren een groot succes! We hebben weer een heleboel nieuwe studenten mogen verwelkomen. zij komen ons versterken bij de sopranen, alten, tenoren en bassen. Vanwege het grote succes hebben we besloten de open repetities met een week te verlengen.

Na de voorjaarsvakantie, op donderdag 2 maart, zijn alle geïnteresseerde studenten van Groningen van harte welkom om geheel vrijblijvend een repetitie met ons mee te komen zingen. Ook als je nog niet zoveel ervaring hebt met zingen in een koor ben je van harte welkom.

Johann Sebastian Bach

Het zomerproject 2017 draait geheel om niemand minder dan één van de grootste componisten in de westerse muziekgeschiedenis: Johann Sebastian Bach. Tijdens ons concert gaan we kennis maken met de muziek van de meester zelf, zijn familieleden en latere componisten die hun fascinatie met de muziek van Bach hebben laten doorwerken in hun muziek.

Na de repetitie gaan we met z’n allen naar onze stamkroeg, de Padangbar. Uiteraard ben je van harte uitgenodigd om na de repetitie nog een biertje te komen drinken