Open repetities op 9 en 16 februari en 2 maart

Op 9 februari begint C.S.G. Gica aan haar nieuwe project. Zoals elk semester zijn de eerste twee weken alle studenten uit Groningen en omgeving weer van harte uitgenodigd voor de open repetitie. Dit semester worden de open repetities gehouden op 9 en 16 februari. Dit project hebben we zelfs nog een extra open repetitie op 2 maart. Je bent vanaf 19:30 uur welkom in de Oosterkerk aan de E. Thomassen à Thuessinklaan 1 in Groningen.

Johann Sebastian Bach

Het zomerproject 2017 draait geheel om niemand minder dan één van de grootste componisten in de westerse muziekgeschiedenis: Johann Sebastian Bach. Tijdens ons concert gaan we kennis maken met de muziek van de meester zelf, zijn familieleden en latere componisten die hun fascinatie met de muziek van Bach hebben laten doorwerken in hun muziek.

Open repetitie

Wil jij ons komen versterken, maar weet je niet zo goed hoe je het aan moet pakken? Of heb je nog nooit eerder in een koor gezongen en weet je niet zeker of het wel iets voor jou is? Laat je daar niet door weerhouden! Tijdens de open repetities is iedereen welkom. Je kunt dan kennis maken met de koorleden en de dirigent en het repertoire leren kennen. Nieuwe leden van C.S.G. Gica hoeven geen auditie te doen!

Verenigingsleven

Naast de repetities voor de concerten die we elk jaar geven heeft C.S.G. Gica een bruisend en muzikaal verenigingsleven. Door de Activiteitencommissie worden geregeld activiteiten georganiseerd zoals een open podium en een themafeest. Na de repetitie zijn de meeste leden te vinden in ons stamcafé, de Padangbar. Je bent dan ook van harte uitgenodigd om na de open repetities met de huidige leden een biertje/wijntje te komen drinken. Hier heb je de gelegenheid om de verenigingsleden alvast wat beter te leren kennen.