Lustrumboek C.S.G. Gica in collectie Universiteitsbibliotheek

Ter ere van het 10e lustrum dat C.S.G. Gica het afgelopen jaar vierde bracht de vereniging een speciaal lustrumboek uit waarin de mooiste herinneringen en tradities van het studentenkoor uit de doeken wordt gedaan. Het boek werd door huidige en oud-leden al met veel enthousiasme ontvangen en is nu ook voor iedereen terug te vinden in de universiteitsbibliotheek van Groningen.

Lustrumboek

Afgelopen vrijdag ontving Marjolein Nieboer, directeur van de Universiteitsbibliotheek, het lustrumboek uit handen van onze voorzitter en de voorzitter van de Almanakcommissie. Naast het lustrumboek ter gelegenheid van het 10e lustrum heeft de UB tevens het lustrumboek in haar collectie dat verscheen ter ere van het 5e lustrum in 1991.

10e lustrum

Het hele academisch jaar 2015-2016 stond in het teken van het 10e lustrum van de vereniging. Zo werd het jaar feestelijk geopend met een feest geheel in jaren ’60 stijl, werd er een oud-ledendag georganiseerd en gaf de vereniging een van haar grootste concerten met de uitvoering van de Messiah van G.F. Händel in de Der-Aa kerk.