Zomerconcert: Come, sable night

Op zaterdag 20 juni geeft Gica haar zomerconcert. U bent van harte welkom in de doopsgezinde kerk in Groningen, waar Gica het programma ‘Come, sable night’ zal opvoeren.

Deze zomeravond staat in het teken van de mystieke en mysterieuze nacht. Rond dit thema zijn uiteenlopende stukken geselecteerd uit verschillende stijlperioden en in diverse talen.

U zult onder andere het bekende werk ´Sleep´ van Eric Whitacre horen, maar ook de bekende ´Pavane´ van Gabriel Fauré in de oorspronkelijke versie van koor met pianobegeleiding en het mysterieuze ´Les Djinns´ van dezelfde componist. Daarnaast zullen o.a. werken van Brahms, Ward, Elgar en Sullivan worden uitgevoerd.

De begeleiding is in handen van de pianisten Tomas Kloosterman en Yohanes Siem. Zij zullen ook de intermezzi verzorgen.

Datum: 20 juni 2015
Tijd: 20:15
Locatie: Doopsgezinde kerk, Groningen

U kunt kaarten bestellen in onze webwinkel