KEI en Gica (2006)

Waarschijnlijk heb je tijdens de KEI-week iets gezien of –nog beter- gehoord van GICA. Je vindt ons op maandag 13/8 op de informatie markt en op dinsdag 14/8 op de cultuurmarkt.Dinsdagavond zijn we te horen tijdens ons KEIconcert!!! Speciaal voor jou ;)

GICA staat voor Gaudete in Cantando: ‘Verheugt u in het zingen’. Je hoeft geen Latijn te kennen en zangervaring is ook niet nodig; als je het maar leuk vindt!

We zijn een koor voor studenten die zich ‘verheugen’ in het zingen van klassieke muziek. Voor de zomer hebben we bijvoorbeeld het Stabat Mater van Pergolesi gezongen en vanaf september zullen we ons (samen met jou?) storten op het Requiem van Brahms.

Iedere donderdag avond wordt er geoefend in de Oosterkerk, van 19.30-22.00u. Dit doen we vanaf donderdag 6 september t/m februari. Dan geven we een concert en starten daarna weer met een nieuw project.

Om een goede indruk te krijgen van GICA nodigen we je uit om op donderdag 6 en/of 13 september –gratis en vrijblijvend- een keer mee te komen zingen. Daarna wordt er zeker nog een biertje gedronken om te praten over GICA en andere (on)belangrijke zaken.

Heb je vragen? Check de verdere site of mail naar: voorzitter[at]studentenkoor.nl

Heb je zin in zingen? Tot donderdag 6 september!

Do 6&13/9: 19.20-22.00u: OPEN REPETITIE @ Oosterkerk @ hoek Deusinklaan & Campersingel

Blijvende facts:
Do: 19.20-22.00u: REPETITIE @ Oosterkerk @ hoek Deusinklaan & Campersingel